Autor: Nova ekonomija

Novi Sad
31.01.2022.
13:15 > 13:26
Vlada Srbije planira da se zaduži 608,3 miliona dolara kod kineske Export-import banke za izgradnju Fruškogorskog koridora, odnosno brzu saobraćajnicu Novi Sad - Ruma.
  • Dex

    06.02.2022 08:02
    Racunica
    Stvar je vrlo prosta, uzmes od kineza kredit od 600mil za put koji realno kosta 200. Ostane ti 400 koje mozes da trosis kako zelis i pokazujes da sve u zemlji cveta. A ko ce to da vraca, nema veze
  • Stanoja

    02.02.2022 23:25
    Protiv
    Ja neznam zasto se gradi put do Rume ja od Rume nista dobro nisam doziveo zena mi pobegla sa propalitetom sto u Rumi ima kiosk ja sam protiv.
  • Voja

    02.02.2022 11:59
    Trijade
    Sve što ovde rade Kinezi je po komercijalnim uslovima i moglo se dobiti sa bilo koje strane.Krediti su nepovoljni i izraženi u USD.Zašto nam izdaju kredite u USD ako toliko traže nezavisnost od SAD valute.Klasični prevaranti iz Azije.
  • Zoran

    01.02.2022 23:09
    Srbija SE zaduzuje 608 miliona
    Sve Sami strucnjaci nevaljaju folari iz Kine ,a da su sa zapada bilo bi ok,do nedavno su vracali dugove zute koalicije pa nece biti ni to problem sa Kinom.
  • Stručnjak

    01.02.2022 14:44
    -
    Od tih 608 miliona treba mi milionče da započnem biznis i evo obećavam javno da ću redovno vraćati i plaćati ratu .Jel pošteno?
  • ZOZONE

    01.02.2022 13:35
    SNS 2u1
    Em ce unistiti Frusku Goru, em ce nakrasti novca. 2u1.
  • Bojan

    01.02.2022 13:22
    @Cena

    Misliš na onaj imaginarni most preko Dunava koji naprednjaci fantaziraju da će graditi?
  • Cena

    01.02.2022 12:56
    Cena jeste velika i verovatno je prenapumpana ali moramo uzeti u obzir da ona pokriva izgradnju dve tunelske cevi od 3 kilometra svaka tunel na sirinama u petrovaradinu od 300m, most preko Dunava i naravno samu trasu puta. Izgradnja tunela je jako skupa pa je verovatno veliki deo ove cene samo za tunel, dok sam most kosta oko 100 miliona verovatno. Kad se jos na to dodaju petlje kod kaca, na autoputu ns-bg, 2 u petrovaradinu, na miseluku i na autoputu kod rume cena deluje razumnije.
  • Iggy

    01.02.2022 07:41
    Eh...
    Sad znam da ce i moje praunuce sve ovo da vraca..cim se rodi bice duzan,Boze pomozi...
  • Banderaš

    31.01.2022 22:35
    Most iznad Bosfora su Turcima sagradile Japanske firme bez 1 dolara placanja,s time sto japanske firme imaju 15 godina koncesiju nad mostom i naplacuju mostarinu.Takodje je u toku izgradnja zeleznickog tunela ispod Bosfora pod istim uslovima.
    Srpsko zaduzivanje-kod kineskih banaka u dolarima je izuzetno rizicno i nepovoljno,i sama vest da federalne rezerve Amerike trebaju povisiti kamate je dovoljna da taj kredit ode u nebesa i citav projekat se zavrsi tako da nam Kina preuzme sve puteve i tunele jer necemo imati novca da servisiramo dugove.Najgori moguci nacin zaduzivanja je izabran.
  • Dragan

    31.01.2022 19:42
    Ah
    Hrvati pred završetkom drugog tunela ka Istri.Dali koncesiju investitoru na 6 godina i sve džabe.Uslov kineske banke-naši radnici,naši zakoni i astronomska kamata.Pa Srbija se pre nedelju dana zadužila kod svih banaka koji su u Srbiji.
  • Zebra

    31.01.2022 19:37
    Miloš Veliki juče deo puta već presvlačen, deo oštećen… Skinut koji cm asvalta i eto miliona u džepu gde treba. Inače računica je često 1M/km autoputa. 618M opet zvuci kao mnogo više za tu relativno kratku relaciju ali ima dugačak tunel. Na kraju krajeva ništa ne bi bio problem da nisu lopovi.
  • xqt

    31.01.2022 19:31
    Zaduživanje je konstanta
    Srbija se zadužuje još 608 miliona dolara za Fruškogorski koridor

    Da. A šta je tu novo? Zna se da su nas žuti zadužili, ali sekta nas je urnisala, a tek će ako ostane na vlasti.
  • Zovem se Stevo

    31.01.2022 19:02
    Inače
    Pola pije, a pola Šarcu daje.
    Znamo svi ko je taj Šarac.
  • Duznik

    31.01.2022 18:59
    Hocemo ih posle par godina tuziti za trosak obrade kredita?
  • Bojan

    31.01.2022 18:46
    ...
    "31.01.2022 • 13:37
    A u Vojvodini 0 km autoputeva, pruga, aerodroma."

    Lepo je što to ponavljaš u komentarima na svaku vest ovde, ali ponavljanje ne menja netačnost tog što tvrdiš.
    Brza pruga se trenutno jedino i gradi u Vojvodini i to u dužini od oko 200 km. Izgrađenog autoputa imaš oko 250 kilometara uz najavu BG-ZR i Fruškogorski koridor.
    Surčinski aerodrom je na 40 min od NS... brže se stiže do njega iz NS nego centra BG.
    Dakle šta tačno želiš? Kosmodrom u Senti? Autoput Novi Bečej-Miloševo?
  • Stohadin

    31.01.2022 18:22
    Dugovi
    Leleeee,pa ove dugove sto ovi naprave,vraćaće unuci naših unuka....
  • ali

    31.01.2022 18:10
    608 milki ali sa QR kodom zato.
  • Realista

    31.01.2022 18:05
    Patriotski čin
    Majke, rađajte Srbe, da ima ko da vraća dugove za preplaćene puteve koje niko neće koristiti - dok će se deca njihove dece rađati i odrastati u inostranstvu sa zlatnom kašikom u ustima.
  • Toma

    31.01.2022 17:04
    malo je
    Diži na milijardu ipo. Trebaće da se isplate paketi kafe i brašna za izbore, videli ste cene u prodavnicama, treba to nabaviti.
  • Dr patak

    31.01.2022 16:56
    Žuta jeftina propaganda
  • Idi begaj

    31.01.2022 16:30
    Za takve stvari je opravdano zadužiti se.
  • kao da kopaju

    31.01.2022 16:16
    kasicicama za espresso
    Al napreduje koridor, sutra 8 meseci od pocetka radova a jos ni metar tunela
  • osmeh

    31.01.2022 16:07
    Da niste pogrešili,jel to možda cena skroz do Sarajeva?
    Ako nije,ovi se ugradili 50 posto .
  • Vlada

    31.01.2022 14:51
    a nama majčica srbijica ne da da se zadužujemo sa 15% učešća
  • ajd

    31.01.2022 14:44
    odvojite malo
    Ma samo se zaduzuj, samo tako. A kada ce se od najveceg budzeta u istoriji Novog Sada malo ili malo vise odvojiti za puteve u ns, tj ove rupcage po bulevarima i glavnim ulicama. 10 godina su putari na kolektivnom godisnjem odmoru, sta kaze nas gradonacelnik na to
  • khm

    31.01.2022 14:29
    Budimo realni ovo je super povoljno. Kamata 3% a inflacija 3+. Bolje bi bilo da se još zadužimo jer je realno da inflacija bude i veća s obzirom na stanje u finansijskom svetu.
    Jedina žal je što će se pola tih para pokrasti.
  • Wnj

    31.01.2022 14:21
    Kopa se tunel vecć neko vreme, da li neko zna dokle se stiglo sa tim?
  • Laloš

    31.01.2022 14:20
    608 miliona podeljeno sa 40km = 15.2 miliona. Najskuplji autoput na svetu je (po kilometru) je izgrađen u Ugandi na relaciji Kampala-Entebe i koštao je 9.2 miliona. Stručnjaci procenjuju da je koštao 2 miliona više po kilometru od uobičajene cene za ovakvu deonicu. Znači ove štetočine su se uradile više od duplo od stvarne cene. Naravno da su Kinezi gradili i taj afrički. Zato pamet u glavu 04. aprila.
  • Ana

    31.01.2022 14:17
    Da li je ovo realno?
    Kroz Grdelicku klisuru auto put je kostao 340 miliona eura, da li je moguce da ce ovo kostati ovoliko, pa duplo covece?
  • Ilija

    31.01.2022 14:08
    Još jedna krađa
    Još jedna u nizu pljački državnog resora. Kod kineza jer kinezi ne pitaju za šta idu sredstva već uzimaju posle infrastrukturu za sebe.
  • V

    31.01.2022 14:08
    Treba jer ako mozemo da zidano aerodrome u ercegovini mozemo nesto i za nas NS!
  • Lala

    31.01.2022 14:03
    Dokle?!
    Još 608 miliona dolara duga Kinezima!
    Obaška što njihove firme rade na koridoru.
    Kolika je narukvica?
    Fuuuuuj!
    Moja deca govore odlino po dva strana jezika i neće vraćati SNS-ovske robovlasničke kredite.
  • xxx

    31.01.2022 13:58
    Kamata 3%
    Šta više reči.
  • Moreeee!

    31.01.2022 13:37
    Eh, kad svo to gvozdje pocne da prolazi kroz Liman i Bulevar Evrope, bice nam toplo kod srca i bicemo vecno zahvalni naprednjacima, sto su tako lepo smislili ocuvanje ekologije u Novom Sadu!
  • .

    31.01.2022 13:37
    A u Vojvodini 0 km autoputeva, pruga, aerodroma.
  • Gvozden

    31.01.2022 13:26
    Sunce ti poljubim...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna